Πρώτη δημοσίευση

Από σήμερα προσθέτω και το δικό μου ιστολόγιο στον, ομολογουμένως τεράστιο, κατάλογο ιστολογίων που υπάρχουν στο Διαδίκτυο. Ο λόγος που αποφάσισα να κάνω αυτό το βήμα; Για να είμαι ειλικρινής, δεν θα μπορούσα να πω με σιγουριά τι με ώθησε. Δεν πιστεύω πως αυτά που έχω να πω είναι και τόσο αξιομνημόνευτα…απλώς, με όλη αυτή τη χιονοστιβάδα των καθημερινών προβλημάτων που κάθε μέρα μας πλακώνει όλο και περισσότερο, είναι κάτι μέρες που λέω πως θα σκάσω αν δεν πω κάπου αυτά που σκέφτομαι. Κι επειδή δεν υπάρχει πάντα κάποιος πρόχειρος να ανεχτεί τις φλυαρίες μου, αυτή είναι μια καλή λύση. Μου αρέσει η ιδέα να διαβάσουν και άλλοι αυτά που σκέφτομαι και να κάνουν τα δικά τους σχόλια…εξάλλου, αν είχα πρόβλημα με αυτό, θα κρατούσα προσωπικό ημερολόγιο αντί για ιστολόγιο. Όμως ακόμα και να μην βρεθούν αναγνώστες για αυτά που θα γράφω, δεν με πειράζει και τόσο. Ποτέ δεν υπήρξα θύμα της δημοσιότητας, και ελπίζω πως θα παραμείνω έτσι. Γι’αυτό θα κάνω δημοσιεύσεις μόνο όταν αισθάνομαι πως έχω κάτι να πω…το πιθανότερο μία ή δύο φορές τη βδομάδα ( οι κρίσεις αγανάκτησής  μου εμφανίζονται περίπου με αυτή τη συχνότητα).

Λέω στο τέλος κάθε δημοσίευσης να βάζω και ένα τραγούδι που μου αρέσει και που να ταιριάζει με το περιεχόμενο. Ελπίζω οι επιλογές μου να αρέσουν και στους αναγνώστες…αλλά και να μην τους αρέσουν δεν τρέχει τίποτα. Δικό μου είναι το ιστολόγιο, και εγώ διαλέγω τη μουσική. Νομίζω πως αυτό εδώ ταιριάζει για το ξεκίνημα.

1 σχόλιο (+add yours?)

  1. OtiMeNeyriazei
    Ιολ. 16, 2010 @ 14:23:29

    Σου εύχομαι ολόψυχα καλή σου συνέχεια

    Απάντηση

Σχολιάστε

